Kevad-suvised lemmikud ilumaailmas

Vaatasin, et pole ammu rääkinud oma lemmikutest. Asjadest, mis praegusel hetkel kõige rohkem kasutust leiavad ja tõesti-tõesti meeldivad. Sel korral piirdun ilumaailma kuuluvaga, et postitus liiga pikaks ei veniks. Niisiis tuleb juttu dekoratiivkosmeetikast, näo- ja kehahooldustoodetest ja sekka üks lõhn ka. Millalgi on plaanis teha üks väike postitus ka muudest lemmikasjadest aka rubriik varia. Kuid hetkel sukeldume siis ilumaailma ja vaatame lemmikud üle.


Dr Hauschka huuleläige (Dr Hauschka Lip Gloss, toon 01)
Pean mainima, et see toode minu lemmikuks otsekohe ei saanud. Algul oli lõhn väga harjumatu ja peale kandes tekitas huultel sellise jaheda tunde nagu mentool või eukalüpt seda teevad - tundus kuidagi veider. Nüüd aga olen nii ära harjunud ja tegelikult on see huuleläige mulle tõeliselt meeldima hakanud. See on hästi kerge ja annab huultele heleda läbikumava roosa sära. Kasutan seda tihti ka erinevate huulepulkade peal. Konsistents on pigem õline, tänu millele hoiab huuled mõnusalt niisutatuna. Võin julgelt öelda, et kasutan seda kõigist kosmeetikakotis leiduvatest huulevärvidest kõige enam, põhimõtteliselt igapäevaselt. Ega seegi paha ei tee, et tegu on loodusliku kosmeetikaga ning seetõttu ei sisalda kunstlikke lõhna- ja säilitusaineid.
Müügil on see Kaubamajas, samuti olen näinud seda Biomarketis. Kindlasti on ka mujal, aga need olid esimesed kohad, mis meelde tulid.


Dior kulmupliiats (Powder Eyebrow Pencil with Brush and Sharpener, toon 453 Sable Sand)
Olen muidu üldiselt skeptiline high end kosmeetika suhtes ja olen alati endalt küsinud, kas nendel toodetel on ikka hinna-kvaliteedi suhe paigas või saaks sama hea asja poole odavamalt ka soetatud. Siiani ma päris kindlat vastust sellele anda ei oska, aga ühte ma tean - see kulmupliiats on väärt asi. Toon sattus väga õige ja koostis on väga hästi harjaga hästi ühtlaseks hajutatav. Tulemus on seega väga loomulik ja ilus. Tellisin loverte.com-ist.


Nina Ricci lõhn Nina (Nina Ricci Nina L'eau EDT)
Lõhn, mis on mulle väga armsaks saanud. See on üks minu vaieldamatutest lemmiklõhnadest läbi aegade, hetkel läheb järgemööda teine pudel. Tegelikult ongi mul üldse kokku umbes 4-5 erinevat lõhna, mida tõeliselt naudin ja vahelduva eduga kasutanud olen. Selle pudeli tellisin mingi hetk hea soodukaga loverte.com-ist.


JOIK Toniseeriv näovesi astelpajuõli ja aaloega
Vahete vahel meeldib osta katsetamiseks uusi tooteid ja vahest hakkavad need ka väga meeldima. Selle toonikuga läks täpselt nii. Sünnipäevaks saadud kinkekaardid tasukus läksin Idaal Kosmeetikasse ja valisin välja muuhulgas ka sellise toreda eestimaise näovee. Meeldib kasutada pärast näo puhastamist ja enne kreemitamist. Esiteks paneb näo justkui veidi õhkama ja siis jätab sellise ülimalt puhta ja värske tunde. Pärast on nägu klaar ja siidine.


Khadi õli näole (Khadi Ayurvedic Face & Body Oil, Hibiscus)
Selle õli kujul olen leidnud endale imepärase näopuhastusvahendi, mida kasutan dušši all käies. Pesema minnes määrin näo õliga sisse ja pesu lõpetades tõmban väikse puhta rätikuga ülevalt all õli näolt maha. Kuna dušši all sooja veega poorid avanevad ja õli seob poorides oleva rasu endasse, siis pärast rätikuga tõmmates eemaldad õliga ühes ka pooridesse kogunenud rasu. Pärast on nägu ülipehme ja niisutatud. Näole kandes on õlil jahutav efekt. Kuna mul on suhteliselt kuiv nahk, mis külmadel perioodidel veel eriti ketendab, siis minu puhul selline näopuhastus väga sobib. Tellisin Bioshop'ist.


Kookose õli
Teine õli, mida olen palju kasutanud, on kookose õli. See on suurepärane keha- ja näokreem. Niisutab mõnusalt, lõhnab super hästi ja ei jäta nahka õliseks (imendub kiirelt). Veel on suureks plussiks naturaalsus - teadmine, et sa ei määri enda nahale labori täit kemikaale, on väärt asi. Samuti määrin aeg-ajalt nii seda õli kui ka Khadi õli dušši all juusteotstessse, et neid niisutada. Kookose õli on saadaval enamasti kõigis toidupoodides.


Oriflame küünelakk (toon Pink intense)
Viimased aastad ei ole ma eriti tihe küünte lakkija enam olnud, seega pole lakke tükkaega juurde ka soetanud. Samas kui tuju tuleb mökerdada, siis see on värv, mille järgi ma kõige tihedamini küünitan. Oriflame'i küünelakid on mulle alati meeldinud kui hea hinna ja kvaliteedi suhtega lakid. Täpsemalt maksavad vähe, aga peal püsivad väga hästi. See konkreetne lakk on suhteliselt ammu ostetud ja hakkab vaikselt juba otsakorrale saama, aga tahtsin selle siiski ära mainida.

Ongi vist selleks korraks kõik. Andke teada, kui teil endil on nende toodetega kokkupuuteid - kuidas meeldivad? Samuti, mis on teie kõige lemmikumad, loeksin suure huviga (ja paneksin kõrva taha) :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes