EBA 2017 hääletus sai täna alguse

1. mai 2017

Tänasest saab oma lemmikutele blogidele taas tunnustust jagada - algas Eesti Blogiauhinnad 2017 hääletus leheküljel http://eba.marimell.eu/.

Nii tore, et on inimesi, kes sellist üritust tahavad ja viitsivad teha - suur kummardus neile.
Häid blogijaid, nagu ka häid näitlejaid, kirjanikke, luuletajaid, muusikuid ..., on ikka aeg-ajalt vaja tunnustada ja kiita. See innustab jätkama ja on suur edasiviiv jõud.

Kellele tundub, et on enese jaoks minu blogist üht-teist leidnud või soovib mind innustada, siis see võimalus on olemas (minu blogi leiab Elulised blogid kategooriast - chezanu.blogspot.com.ee) ning selle eest ma olen väga tänulik :) Mina olen omad hääled juba andnud ja tuleb tõdeda, et avastasin oma lemmikuid otsides nii mõnegi enese jaoks uue ja huvitava blogi, millel kindlasti tulevikus silma peal hakkan hoidma.

Säravat kevadet kõigile!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes