Uued elanikud kosmeetikakotis

Naised leiavad alati häid põhjuseid, miks on vaja uut kosmeetikat soetada. Lõpetamine tundus ka päris hea põhjus / vabandus. Tegelikult ei ole ma väga suur kosmeetika kokkuostja sel lihtsalt põhjusel, et ma ei kasuta seda eriti palju ja igapäevaselt. Samas mulle tohutult meeldib käia kosmeetikapoodides igasugu tooteid näppimas ja vaatamas. Vahest tulen poest välja käsi erinevate hullepulkade proovimisest üleni kirju (loodan, et ma pole ainuke selline...). Samuti on suureks nuhtluseks netipoed, kust on igasugust kraami kodust lahkumata imelihtne tellida ja tuuakse veel koju kätte ka. 
Kuna lõpetamine oli hommikul, ei jagunud minus viitsimist minna enne seda veel mõne jumestaja juurde, kergem oli teha meik endale ise. Selleks oli vaid sobivad vahendid vaja. Niisiis tellisin netipoest endale üle pika aja mõned uued jumestusvidinad, millest siin natuke lähemalt juttu teen.

Valituks osutusid Rootsi mineraalkosmeetika brändi IDUN tooted (üritan soetada pigem sellist looduslikumat kosmeetikat, sest mul on vähemalt õrn lootus, et see on ka reaalselt nahasõbralikum kui tavakosmeetika). Nagu mineraalkosmeetika üldjuhul ikka, oli ka see natukene kopsakama hinnaga, kuid arvan, et vääris investeeringut. Selle brändi toodetega puutusin kokku esimest korda, seega põnevust oli oi kui palju. Esimene asi, mis mulle silma jäi ja mokka mööda oli, oli toodete tõeliselt ilus välimus.


Punase huulepulga juures on kindlasti üks olulisemaid asju püsivus. Mina jäin püsivusega väga rahule, kuskil 4-5 tunni jooksul värskendasin värvi huultel ainult korra ja sedagi pigem igaks juhuks hetk enne lõpuaktuse algust, mitte otsesest vajadusest. Konsistents oli huultel mõnus kerge ja kreemjas ning tulemus jäi huultel suhteliselt matt. Kuna pole harjunud huuli punaseks võõpama, oli ülesanne suhteliselt keeruline ja aega nõudev, kuid arvan, et sain päris hästi hakkama.


Esiteks selle punase küünelaki toon on lihtsalt võrratult ilus ja pintsel oli nii hea kuju ja suurusega, et laki peale kandmine oli väga mugav ja kiire. Samas ei jäänud ma rahule laki püsivusega. Juba teisel või kolmandal päeval hakkas lakk näitama allaandmismärke. Laki õigustuseks võin öelda, et sel perioodil (pidu peo otsa) oli ka palju nõude pesemist, kuid siiski... Eks katsetan millalgi uuesti ja vaatan siis, kuidas püsib.


Peitekreemi pliiats on väga mugava süsteemiga, kus pumpad toodet osas asetsevast nupust pintslikujulisse aplikaatorisse. Seega kreemi peale kandmine oli väga mugav. Peitekreemi oli valida 2 toonis, roosakam külmemat tooni nahale ja kollakam soojemat tooni nahale. Valisin kollakama, kuna arvasin, et suvel päikest näinud nahal on see sobivad. Minu nahal jäi see aga natuke liiga kollane, ju mul ei ole siis ikka nii päevitunud nahk, kui ma arvasin :D Samas asja ajas ära, kui toodet tagasihoidlikult kasutasin. See-eest katvus oli päris hea, niiet nuriseda ei saa. Konsistent oli pigem õline, seega vajaks puudriga kinnitamist, et ei jääks läikima.


Lauvärv on tõeliselt ilus, kuldse säraga õhetav õhtupäikese roosa. Päris hea katvusega ning ei pudenenud. Sellel on nii ilus sära, et kasutasin seda isegi põsesarnadel särapuudri asemel.


Üldiselt võin öelda, et jäin oma ostuga rahule ja mõneks ajaks nüüd mänguasju taas jagub... kuni järgmise korrani :) 

lõpumeigi peaproov (red lipstick is a bitch)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes