Päev pildis: Nautisime kevadet ja avasime motohooaja

Täna lasin Ingemaril ennast nõusse rääkida, et läheks "ratastega sõitma". See nägi siis välja nii, et tema pedaalis sajaga samas, kui mina kõrval võrriga töristasin. See oli minu jaoks päris esimene kord võrriga sõita. Kui ma enne ei saanud Ingemari "mootoriga jalgratta" vaimustusest aru, siis pean tõdema, et tõeliselt lahe oli. Rääkimata super ilmast. Nii sõitsimegi koos kahe ja poole tunnise ringi, kus Ingemar tegi ikka tugavat rattasporti, mina aga keerasin enamus ajast gaasi ja kulutasin kütust (kuigi aeg-ajalt sõitsin ka klassikalises stiilis). Tegime vahepeal paar peatust, et puhata ja mõned pildid teha :) Mootorrattaid pole küll veel ellu äratatud, aga tagasihoidlikult võib siiski motohooaja juba avatuks tunnistada!



Ülevaadet masinast, millega ma täna sõitsin, saate vaadata siit (viimane lõik on muide minu filmitud):


Ütleme nii, et Ingemar on omale uue hobi leidnud :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes