Ongi taas uus aasta käes!

Uue aasta esimesel päeval tahaksin kõigile soovida hästi õnnelikku ja positiivset aastat 2016, mis oleks täis palju põnevaid seiklusi ja rohkeid kordaminekuid!


Mina isiklikult ootasin 2016. aastat pikisilmi juba mõnda aega, sest ausalt öeldes ega see 2015 minu jaoks eriti tore ei olnud. 2016. aasta suhtes on mul aga mingi seletamatu sisemine aimdus või tunne, et sel aastal tuleb õnn, rõõm ja kordaminekud ka minu õuele. Jah, mõnele võib tunduda see sinisilmne, arvata, et aastanumbri vahetus midagi elus muudaks, kuid mina oma sisemisele tundele vastu vaidlema ei hakka ning loomulikult teen kõik endast oleneva, et minu sisetunne mind alt ei veaks. Iga aasta alguses tuleb mul peale selline tegutsemistuhin ja ideedetulv, nii ei ole erand ka see aasta. Peas kihutab ringi palju plaane ja mõtteid, mis ootavad rakendust ning soove, mis ootavad täitumist :) Loodan väga, et sel aastal on ka minu jaoks varuks üht-teist, mille üle rõõmustada!

Minu aastavahetus oli vaikne ja perekeskne koos suure hulga maitsva söögipoolisega. Lisan siia mõned klõpsud meie õhtupoolikust.

Kes mängis... 

... kes kokkas... 

... kes lõbustas end kaameraga... 

... kes luges ja kes tegi niisama nägusid :) 

Õues käisime säraküünlaid põletamas... 

... ja saluuti vaatamas.

Veelkord ilusat uut!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes