Mida päkapikud jõuludeks tõid?

Nagu öeldakse, siis uudishimu pole patt. Kuna ma ise olen äärmiselt uudishimulik ja vaatan hea meelega teiste blogijate jõulukingituste postitusi, siis mõtlesin sel aastal ka ise sellise postituse teha. Minu päkapikud olid super töökad ja usinad ja panid mind tundma nagu maailma kõige parem laps :)


Pean kohe mainima, et üks äärmiselt äge kingitus jäi pildisessioonist välja, kuna selleks hetkeks, kui mul tuli mõte kingitused pildile jäädvustada, olime need juba teiste kämpimisasjade juurde ära jõudnud toimetada. Tegu oli siis matkale kaasa võtmiseks mõeldud sööginõudega, kus oli juures ka noa, kahvli ja lusikakomplekt. Kuna käime Ingemariga pea iga aasta kas telkimas või niisama looduses grillimas, siis on need ikka väga kümnesse.


Värviraamatut soovisin endale juba pikka aega ja näed, päkapikud lahendasidki olukorra. Värvimise lõbu on alguse saanud ja esimesed pildid juba värvikorra all :)


Nüüd pole ka helkurite nappuse probleemi, kõik joped ja kotid said ilusa helkiva ehte külge.


Seepe sain ka mitut sorti ja hästi omapäraseid. See roosa nt on super hea roosilõhnaga...


... ja see isend on tehtud sheavõist ning mõnusalt õrna värske lõhnaga.


See on magnetkinnitusega puitkarp, mis näeb väljastpoolt välja nagu vintage raamat. Sellised kingid panevad mind tohutult igatsema oma valmis kodu järele :)


See tibukollane käterätik jääb kindlasti ootama hetke, mil ma saan ta pidulikult meie tutikas vannitoas üles riputada. Samuti mõtlesid päkapikud minu magusalembuse ja küünaldearmastuse peale :)


Ega siis iseennast ka jõuludeajal ära ei tohi unustada. Siin mõned väiksed asjad, mis ma omale jõululaadalt soetasin. Esiteks need kaks paari imeilusaid kõrvakaid, mis on ülekullatud ja tsirkoonkividega.


Teiseks, Võhma Valguse Vabriku mustsõstralõhnalised teeküünlad.


Ning kolmandaks, astelpaju ja magusa apelsiniga käsitööseebi, mis lõhnab taevalikult.

Selline väike ülevaade siis. päkapikkudele veelkord suured tänud ;)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes