Pitsiline vaip

Voilà! Minu esimene käsitööprojekt üle väga väga pika aja. Loodetavasti esimene paljudest tulevastest projektidest. Ma olin juba vahepeal unustanud, kui väga mulle meeldib käsitööd teha. See mandalavaip valmis põhimõtteliselt ühe päevaga, sest lihtsalt ei saanud seda enam käest ära, enne, kui tõesti magama oli vaja minna. Huvitav oli tõdeda, et kuigi viimasest heegeldamisest on möödunud juba oma 6 aastat või isegi rohkem, tuli kõik justkui iseenesest taas meelde.


See vaip sobib imehästi meie magamistoa värskelt lihvitud ja lakitud parketile.


Väga lihtsa ja kergelt järgitava õpetuse leidsin sellisest toredast raamatust nagu Molla Mills "Moodsad heegeldised".


Vaja läks nr 10 heegelnõela ja mingit paksemat lõnga (nöörlõnga või T-särgi ribasid või muud sellist vaiba tegemiseks sobivat). Ise kasutasin Katia firma 100% akrüüllõnga, millest tavaliselt tehakse neid populaarseid pitsilisi keerusalle. See oli parajalt paks ja mõnusalt pehme ning sain selle poest ka väga hea soodushinnaga, seega vedas :) Lõnga kulus mul 7 ja pool tokki, poolteist tokki jäi üle ja mida ma nendega peale hakkan, veel ei tea, kuid eks nad kindlasti leia kusagil kasutust.




Milline projekt järgmiseks käsile võtta, pole veel otsustanud, kuid mõtteid on juba pea täis. Elame näeme!

Vaiba õpetuse allikas: Molla Mills "Moodsad heegeldised"

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes