Minu jõulud 2014

Mõtlesin seekord teha pisikese ülevaate oma jõuludest. Alati on tore aastate pärast meenutada, mida mõnel eelmisel aastal jõulude ajal tehtud sai ning vahest on põnev heita pilk kellegi teise jõuludesse.
Esimene jõuluhõnguline sündmus oli juba 11. detsembril, kui toimus töökaaslastega jõulupidu Tallinna Teletornis. Lõbus mustkunsti show, giidituur ja sööming restoranis olid selle meeldejääva õhtu koostisosad. Restoranist avanes kaunis vaade ööpimeduses ja tuledesäras linnale.

Restoran Tallinna Teletornis

20. detsembril tuli pere kokku, et küpsetada isetehtud taignast piparkooke. Neid tuli ikka päris suur laar, vahepeal tundus see tegemine rohkem nagu masstootmisena :D Igatahes meie karvased ja sulelised - elevandid, jõehobud, mõmmikud, kalad, pardid jm tegelased - said kenasti valmis ning on enamuses oma tee juba kõhtu ka leidnud.

Meie kaunid ja kunstipärased piparkoogid

23. detsembril katsime töökaaslastega väikese jõululaua töö juures. Igaüks oli miskit head-paremat kaasa tarinud ja kokku sai päris uhke pidulaua.
24. detsembril kogunes pere taas, et veeta üheskoos mõnusat jõuluõhtut. Käidi surnuaias, kirikus, söödi suure laua ümber traditsioonilisi jõulusööke - kapsas, kartul, sült, verivorstid, seapraad, pohlamoos, marineeritud kõrvits jne. Siis tuli kingituste jagamise aeg... põnevust ja avastamist jätkus kauemaks.

Meie jõulupuu

Kui toit oli veidi seedida jõudnud, lõigati lahti Kati valmistatud imehea apelsini-šokolaadikook ning tehti teed ja kohvi. Seejärel toimus traditsiooniline pere fotosessioon, mille käigus sai nalja nabani.

Mõni kaader isegi enam-vähem õnnestus :D

Ja siis tuli õhtu nael - mitme tunnine Saboteur'i mängimise maraton, tagajärjeks naerust valusad kõhulihased ning liigsest rääkimisest / naermisest kibe kurk ja kähe hääl. Meie lõbus õhtu lõppes umbes kell 2 öösel, kui osad läksid taksoga koju ja teised pugesid põhku.

25. detsembril võtsime suuna Kohtla-Järvele, et ülejäänud jõulud seal veeta. Sama päeva õhtul istusime Ingemari perega piduliku laua taga ja nautisime Ingemari ema tehtud hõrgutisi. 26. detsembri õhtuks oli meil plaanis Jõhvi Kontserdimaja külastus - õhtu Argentiina tango rütmide seltsis. Kontsert üldiselt oli ilus ning Gerli Padar laulis ning tantsis suurepäraselt ja säravalt. Ainuke miinus minu jaoks oli Emil Rutiku. No absoluutselt ei sobinud ta sinna särava Gerli kõrvale ja tema laulmist kuulata oli ka suhteliselt valus. Siiski üritasin sellest pisiasjast ennast mitte häirida lasta ning nautisin seda õhtut väga. 27ndal tulime Kohtla-Järvelt koju tagasi ning teel põikasime läbi Ingemari vanaema juurest, et juua tassike teed ning soovida ilusaid jõule.

Pühademuusika "Tango"

Sellised meie jõulud seekord olid :)