Kööginurk: Kleepuvad kanatiivad

Tõeliselt mõnus, kerge ja maitsev snäkk õhtuks teleka ees. Ma olen tuntud kanasöödik, seega on päris loomulik, et kana mulle igas asendis ja konditsioonis meeldib, aga no need tiivad olid ikka väga head. Kiitis ka Ingemar. Miks mitte lisada koibadele keedetud riis ja värske salat ning nautida seda kui täieõiguslikku õhtusööki, sest just seda kavatsen mina täna teha ;)


Koostis:
500 g kanatiibasid
soola, pipart
oliiviõli

Glasuur:
1 spl võid
1 spl mett
1 spl heledat sojakastet
0,5 tl paprikapulbrit
0,5 tl Cayenne'i pipart

Valmistamine:
Lõika kanatiibadelt tiivaots ja tee ülejäänud tiib kaheks (mina tiivaotsa ära ei lõiganud ja tegin lihtsalt tiiva kaheks: kõige priskem osa eraldi ja ülejäänud tiib ühes tükis). Aseta tiivad ühekordse kihina ahjuvormi. Raputa üle soola ja pipraga ning piserda peale veidi oliiviõli. Küpseta 200 kraadi juures 15 min.
Samal ajal sulata või ja mesi potis, lisa segades ülejäänud ained. Kui kõik on segunenud, tõsta pott pliidilt. Pärast ahjust võtmist nirista kanatiibadele peale valmistatud kaste ja küpseta veel 20 min.

NB! Pärast ahjust võtmist lase vormi tekkinud vedelikul paar minutit seista - nii muutub see tekstuurilt paksemaks ja selle kastmega saab tiibasid paremini kasta.

Allikas: Ragne Värk "Lihtsalt linnulihast"

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes