Juulikuised tegemised

Kuigi käisin terve juulikuu tööl, jõudsin teha ka nii mõndagi lõbusat. Juuli algusest on eredamalt meeles Õllesummeri külastus ja Pet Shop Boys'i kontsert, mis hiilgas ennekõike oma suurejoonelise lasershowga. Rahvast oli meeletult ja õhtu kujunes väga meeleolukaks ja pikaks. Nimelt käisime seal neljakesi koos: mina, Ingemar, Avo ja Kati, ning pärast kontsertit otsustasime, et on vaja minna veel Räägupessa burksi sööma. Koju jõudes olin nii väsinud, et ei jõudnud õieti hambaidki ära pesta, silmad lihtsalt ei seisnud enam lahti.

Murakahooaeg hakkas nagu kõik muugi sel suvel 2 nädalat varem. Kuna kuuldused heast muraka-aastast jõudsid ka meie kõrvu, otsustasime rappa vaatama minna. Ja ennäe, olidki murakad, ja veel päris hulka, niiet saime paari tunniga 7 liitrit marju. Minu jaoks on need marjad küll kulda väärt, sest murakamoos on lihtsalt parim ja ikka see kodus tehtu, mitte poe oma. Nüüd on talvel selle koha pealt mureta :)

Juuli keskel külastasime ka merepäevi. Üks ütlemata mõnus vabaõhuüritus, kus saab hästi palju jalutada ja vaadata ja kuulata. Ilm oli ka too päev super ilus, kohati ehk liigagi palav. Koju jõudes avastasin, et olin ennast veidi päikese käes ära põletanud, kuna päiksekreem ei tulnud hommikul pähegi. Õnneks aga polnud asi väga hull. Õhtul käisime Ingemariga veel Stroomi rannas jalutamas.

17. juulil tähistasime Ingemariga oma 5. aastapäeva. Seekord võtsime suuna Kaberneeme randa, kus grillisime enda tehtud marinaadis liha ja sõime mureleid ja muud head-paremat. Tegime ära ka oma selle suve esimese meresupluse. Vesi võis olla kuskil 18-20 kraadi. Mitte väga soe, aga mitte ka liialt külm. Nautisime kaunist merd ja suveõhtut ja üksteise seltskonda.

21. juulil käisime vaatamas vabaõhulavastus "Birkenruh' episood. Kurb armulugu". See oli ühtlasi ka minu esimene suvine vabaõhuetendus üldse, seega ei teadnud täpselt mida oodata. Lavastus aga ületas mu tagasihoidlikke ootusi ja kujunes väga mõnusaks elamuseks. Näitlejad (Kersti Heinloo, Kristo Viiding, Ott Sepp, Ingomar Vihmar, Adeele Sepp ja Kati Ong) olid suurepärased, koht (Birkenruh' mõisa varemetes) oli niivõrd hubane ja teatrikohvikus sai nautida kodukootud küpsetisi, võileibu, kartulisalatit jms.

Päris juuli lõpus, kui meil Ingemariga oli puhkus juba alanud, otsustasime rentida elektriauto ja sellega lihtsalt ringi sõita. Kokku vurasime autoga umb 6 tundi ja selle aja jooksul laadisime 3 korda. Tegelikult on elektriauto linnas päris asjalik, kuna sellise väikese kiiruse juures ei kulu akut üldse palju ning seega saab päris kaua sõita, samas maanteesõit sööb aku päris kiiresti tühjaks. Siiski päris mõnus oli sellega rallida ja laadimise ajal nt poest jäätist tuua ja see nahka pista. 6 tundi sõitu läks maksma 21 eurot (esimene tund 6 eur + iga järgmine tund 3 eur, laadimine oli tasuta), seega kes tahab ära proovida, tasub täitsa asja uurida (www.elmo.ee). Igatahes meil oli õhtu huvitavalt sisustatud ja koju jõudsime alles poole öö paiku.