Kodu: Väike piltreportaaž meie pesast

Olen tegelikult juba kaua tahtnud siia üles panna mõningaid pilte meie remondist, aga kuna ma tegin pilte mobiiliga, siis kohe kuidagi ei jõudnud selleni, et need arvutisse tõmmata. Nüüd aga saan teha väikese "enne ja praegu" pildivooru, koos väikeste kommentaaridega. Ma väga vabandan piltide kvaliteedi pärast, mis on peaaegu olematu, aga kahjuks mu mobla polnud paremaks suuteline.


Selline oli meie elutuba enne, kui me remonti alustasime.

Selline oli tuba vahepeal, üleni kila-kola täis.

Selline on elutuba praegu, miinus see suur sektsioonkapp vasakul, ühesõnaga täitsa tühi kohe.


 Selline on meie tagumine magamistuba, kus algas remont kõige esimesena (seetõttu ei jõudnud ma teha sellest toast pilti siis, kui me veel midagi teinud ei olnud). Nüüd on muidugi see tuba ka täiesti tühi ja hästi paksu tolmukorra all, kuna seal käib praegu juhtmekanalite seina lõikamine. Teise pildi peal, ukse kõrval ja üleval oli ennemalt sisseehitatud riidekapp, mille ära lammutasime (õigemini Avo lammutas).

Selline oli meie magamistuba hetkel, kui Ingemar aknapalesid meisterdas. Praegu on see suht samasugune, ainult korda tehtud, kuna seal me praegu remonti ei tee. Ingemar aga arvas, et kui tahame, et remont kiiremini liiguks, peaksime siiski kogu korteri tühjaks lööma ja korraga käsile võtma. Ja võib-olla ongi tal õigus, sest asjade ühest toast teise edasi-tagasi tassimine oleks mõttetu vaev ja ajaraisk.

Ma üritan ke edaspidi mõningaid klõpse teha, et siis oleks jälle hea väike ülevaade koostada. Niimoodi tundub endalegi, et väike "progress" oleks nagu toimunud :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes