Suve lainel

Homsest hakkab esimene suvekuu, seega on mulgi suvi juba mõtetes. Kuigi kool pole veel päris läbi, siis mõningad plaanid on juba suveks tehtud. Kõige suurem plaan on teha sellest suvest enda jaoks üks intensiivne prantsuse keele bootcamp, kus üritaks iga päev õppida grammatikat, uut sõnavara, tuua Prantsuse Instituudist pr keelseid raamatuid ja üritada neid lugeda, lugeda ka netist pr uudiseid, kuulata pr muusikat, vaadata prantsuse telekanaleid ja filme, rääkida pr keeles (kas siis omaette või teistega, mis sest, et nad midagi aru ei saa), kirjutada pr keeles jne. Võimalusi on palju, tuleb need lihtsalt üles leida ja ära kasutada. Miks ma seda kõike teen? Eks ikka enda pärast. Mis kuradi prantsuse keele õpetaja ja tõlk minust kunagi saab, kui ma prantsuse keelt ei oska? Ajab lausa naerma. Pealegi hakkab sügisel mul koolis prantsuse keele C1.1 tase (üks kõrgemaid keele tasemeid) ning selle kursuse läbimiseks pean ma ikka super heal tasemel olema, vastasel juhul võib järgmine aasta lõpetamisest vaid unistada. Elu on karm, aga mis teha. Kuid ma lohutan ennast, püüdes mõelda ikkagi positiivses võtmes. Ma armastan prantsuse keelt, ega ma muidu seda ju õppima poleks läinud ning põhiline on tahe. See on juba pool võitu. Ja mina tahan. Kohe väga. Seega tuld.
Aga kui nüüd tõsiste teemade pilve pealt alla tulla, siis ootan ma suvelt ikka miskit veel. Nt loomaaia külastus on kindlalt kavas (eelmine aasta jäigi kogemata vahele, muidu seal ikka iga suvi korra käidud). Samuti on siin lähiajal paari sõbranna lõpetamised, kuhu tahaks õnne soovima minna. Raamatuid tahaks lugeda. Jaanipäev on ju ka varsti tulekul. Peaks selleks ajaks ka mingeid plaane tegema. Ingemariga on meil kindel soov minna Kauksi telklaagrisse. Ühesõnaga natuke seda ja natuke teist ja kui igav hakkab, peab midagi käigupealt juurde leiutama. Tegelikult on peas nii palju igasuguseid mõtteid tiirlemas, aga jah, mis siis ikka.
Ennemalt peab aga veel viimaseid pingutusi tegema ja ühe essee pühapäevaks valmis meisterdama. Siis oleks vist selleks korraks jälle kooliga ühelpool. Jube mõelda, et sügisel hakkabki mu viimane baka aasta, eks see saab raske olema, aga loodan järgmine aasta umb samal ajal siia juba kirjutada à la midagi sellist: "Tehtud, Bakalaureuse kraad käes, nüüd edasi ainult kõrguste poole!!!!!!"
Unistamises ma olen osav:D Aga mis ma siin ikka jahun, soovin kõigile ilusaid ilmu ja palju sooja!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes