Tudengivarju päev ja Eesti muusikaauhinnad 2011

Kirjutaksin natukene oma viimase aja eredamatest elamustest.
8. veebruaril sattusin ma suht juhuslikult võõrustama ülikoolis ühte abituriendist tudengivarju. Eelnevalt ma isegi kaalunud mitte ennast sinna kuidagi sokutada, aga viimasel minutil potsatas mu mailbox'i kiri palvega aidata korraldajaid hädast välja ja võtta omale päevaks tudengivari. Mul oli muidugi hea meel, et tänavu oli meie instituudi vastu päris suur huvi, seega mõtlesin, et ega see üritus mul tükki küljest võta. Kahjuks sobis varjule selline päev, kus mul oli ainult üks loeng ja see ka Prantsuse keele ajalugu, aga õnneks see teda vist ära ei hirmutanud, sest pärast muljetades ütles, et kui ta mõikaks midagi prantsuse ja ladina keelest, oleks see olnud kindlasti väga huvitav:D Igatahes loodan, et ta sai vähemalt natukenegi oma küsimustele vastused ja et see sügis võib teda näha juba meie koolis meie ridades võitlemas:D

Teine suurüritus oli 17. veebruaril aset leidnud Eesti muusikaauhindade jagamine 2011. Toimus see siis Nokia kontsertmajas ning oli võrreldes 2 aasta tagusega ikka suure arengu läbi teinud. Üritus oli suurem, näha, et rohkem raha oli sinna alla magama pandud, lavashowd olid huvitavamad ja esinejad (esitatud lood) palju paremad ning loomulikult sai seal kohapeal omajagu nalja ka. Kuigi kõik minu favoriidid kahjuks ei võitnud auhindu, jäin üritusega väga rahule. Plussiks oli ka see, et ma kuulsin ja nägin seal esimest kord osasid eesti artiste, kes mulle kohe väga meeldima hakkasid, seega silmaring kohe laienes eesti muusika vallas (ei ole ma ju eriline eesti muusika gurmaan kunagi olnud). Üheks selliseks uusavastuseks minu jaoks olid Zetod, kelle etteaste ja laul väga meeldima hakkasid. Liisi Koikson ei ole küll uus avastus, aga tema esinemine jättis tõesti sügava mulje (see lavaline omas maailmas viibiv olek, kergus ja lihtsus). Ning Sunrise Avenue esinemisest pole midagi öeldagi....lihtsalt super oli.

Päikest:)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes