Minu 2011

2011 tuli, on ja läheb, vähem kui aasta pärast, jälle.

Kuidas 2011 minu jaoks siis tuli?
Tuli Kohtla-Järvel ja kui mõtlema hakata, siis esimest korda kodust eemal. Tuli hea söögi ja seltskonnaga ja ilusa-ilusa ilutulestikuga. Uusaasta lubadusi seekord endale ei andnud, sest need pole minu puhul kunagi töötanud. Samas aga oli, ja on siiani, tunne, et sellest aastast võib kujuneda minu jaoks midagi erilist ja pöördelist....kes teab;)

Kuidas on 2011 siiani kulgenud?
Uus aasta algas väga töiselt ja väsitavalt, kuid nüüdseks on jõudnud kätte selle aasta esimene puhkeaeg - aeg päris endale. Samuti kimbutas mind aasta algusest saati kohe mitu nädalat jutti hirmus köha, kuid nüüdseks võib öelda, et olen selle seljatanud. Oma vaba nädala raames olen ma mõnusalt kaua maganud, lugenud raamatuid (esimene sellel aastal läbitud raamat on "Elementaarosakesed" oma rämeduses ja hiilguses, oleneb, kust otsast vaadata), tegelenud oma lemmiku - prantsuse keelega, kokanud (sai tehtud paprika tomati kana riisiga, mis oli väga nämma) ja paigutanud oma muusika lõpuks ometi iTunesi ja seega ka iPodi. Nädal varem oli veel üks tore ja meeldejääv nädalavahetus, kus käisime Ingemariga nii reede kui ka laupäeval kinos ning pühapäeval külastasime koos minu vanematega Estoniat. Kinos sai esiteks vaadatud filmi "The Tourist" peaosas Johnny Deppi ja Angelina Jolie. Super film oli, üle tüki aja üks parimaid kinoelamusi. Teine film "Love and other drugs" valmistas seekord pettumuse, kuid vaadatud sai ikkagi:) Pühapäeval Estonias käisime nautimas operetti "Silva", mis oli tõesti väga hea ja humoorikas tükk. Seega aasta on pakkunud oma esimese kuu jooksul palju ning väga erinevaid elamusi, emotsioone, kohustusi jne.

Mida lähiajal ootan 2011. aastalt?
Selle talve jooksul tahaks vähemalt korra suusad alla saada, siis võiks minu poolest tulla juba kevad ja suvi kaa. Päikest ootan kindlasti, kohe väga väga on vaja seda. Täna isegi vahepeal näitas ennast mõnda aega ja kohe oli päev palju helgem ja isegi üles sai ennast varem aetud, et mitte seda päikeselist osa päevast maha magada. Laupäeval ootab ees Tippu sõit, kuna seal jaanuari kuus olnud mitu sünnipäeva ja juubelit. See võiks kujuneda jälle (nagu alati) üheks mõnusaks reisiks tsivilisatsioonist eemale, kus vaikuses ja looduse keskel oma patareisid laadid. Ja järgmisest nädalast algab kevadsemester, mis tähendab muidugi kõigepealt oma tunniplaani koostamist ning erinevate ainete katsetamist. Kevadsemester tõotab tulla tihedam kui sügisel, kuid selle eest huvitavam. Viimaseks võiks veel mainida seda, et veebruarist taas liitun ka oma bailatino tantsugrupiga, kust ma olen eemal olnud juba 2 kuud. Seega tuleb palju järeleõppimist teha, aga ikkagi ootan trenne juba väga.

Kõigile päikest ja palju energiat soovides,
Anu

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes