Kätte on jõudmas jõulud...

Tänase seisuga võin lõpuks öelda, et koolis käimisega on selleks aastaks kõik! Täna olid veel viimased loengud ja läbi see ongi. Muidugi see ei käi õppimise kohta, sest sess on 3. jaanuaril algamas ja siis ka juba esimesed eksamid, aga see juba teine lugu. Nüüd siis nats oma viimase aja mõtetest ja tegemistest.
November oli vähemalt alguse poole väga huvitav ja sündmusterohke: käisime Ingemariga 2 korda ooperis (La Traviatat ja La bohème'i vaatamas), samuti käisime uhkel TLÜ sügispeol ja Saku Suurhallis Jürgen Veberi show'd vaatamas. Millised elmused!!! Ülejäänud november kulus kooli peale täitsa ära ja nii ka detsember. Täitsa ahastus tuli vahepeal peale, et kuidas ma need asjad kõik tehtud saan ja veel eksamid jne... Aga enam ei viitsi põdeda :D
Sai vahepeal üks film ära vaadatud: "Remember me". Olin kuulnud, et pidi hea olema. Vaatasin, ja no silm kohe iseenesest kippus märjaks, eriti lõpus. Üldiselt mulle sellised sünged filmid ei istu, aga see oli täitsa hea.
Laupäeval käisime Ingemari ja isaga Bauhausis, kus ostsime kõik vajaliku raamaturiiulite ehitamiseks. Tulime koju ja Ingemar ehitaski (minu väikse kaasabiga) mulle tuppa uued riiulid, kuhu ma saaks kõik oma virnades laudadel ja põrandal laiuvad raamatud panna:) Ma nii õnnelik kohe nende üle ja koguaeg imetlen neid:) Pühapäev sai hommikul pannkooke tehtud ja murakamoosiga söödud. Õhtuks tegime kartulisalatit ja Kati tõi kaasa omatehtud superhea toorjuustukoogi kirssidega. Aga noh, ütleme nii, et siin pole midagi imestada, sest meil iga nädalavahetus käib siin mingi suurem kokkamine (peamiselt Kati poolt) ja söögiorgia:D
Kolmapäev on Elise uisukooli lõpuetendusele minek ning reedel ongi jõulud. Enne jõule üritaks eksamiteks õppimist ka juba teha, et siis vahepeal jõule ikka nautida ka saaks. 24.-ndal oleme Jüris ja 25 põrutame oma ida residentsi, kust naaseme ehk alles 1. või 2. jaanuaril.

Häid pühi ja head uut aastat!!!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes