Aeg lendab

Meie suure seikluseni ongi jäänud ainult veel 3 päeva ja mulle hakkab peale ronima reisieelne paanikatunne, et nii palju on veel teha, aga aega peaaegu et ei olegi. Täna on siis plaanis terve päev sisustada meie marsruudi tuunimisega - lisada on vaja veel palju telkimiskohti ja otsida üles odavad hostelid ja siis need kaardile lisada ja samuti oleks vaja uurida kodulehtedelt muuseumite, losside jm vaatamisväärsuste hindu. Avastasin, et 2 minu endist kursakaaslast riigiteaduste mailt teevad see suvi umbes samasugust roadtrippi kui meie. Üks stardib minust päev varem ja teine 2 päeva varem seljakotiga. Tundub, et Prantsusmaa on selle suve kuum sihtkoht;) Kotid on juba osaliselt pakitud, aga osad asjad saab ikka lisada alles viimasel minutil. Peaks mainima, et olen väga põnevil ja tahaks juba minna.
Hmm...mis mul muidu veel uudist on? Nädalavahetusel sai isa sünnipäeva tähistatud ja kinos käidud. Vaatasime Robin Hoodi, mis mulle täitsa meeldis - parem kui Seks ja linn igatahes. Käisime Hessis rämpstoitu söömas - nüüd peaks sellest kohast mõnda aega eemale hoidma:) Ingemari lõpupidu sai ka edukalt peetud ja nüüd on tal kaua soovitud vabadus käes (koolist ma mõtlen)....kadedaks teeb kohe:) Aga jah, mis ma siin ikka heietan, parem lähen söön ja hakkan tegutsema. Arvatavasti siis enne augustit siia blogima ei satu, aga reisule võtan pastaka ja märkmiku kaasa ja kirjutan kõik juhtumised üles ning hiljem üritan siia ka need seiklused trükkida.

Seniks bon voyage et au revoir!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes