Hei hei

On jälle blogimise aeg. Mõtlesin, et räägin siis paari sõnaga, mis vahepeal teoksil on olnud. Kõigepealt alustaks ehk kinoga. Üllatav, aga tõsi on, et see kuu olen jõudnud kinomajja juba 2 korda (tavaliselt olen seal ikka suht harv külaline). Esimesel korral käisime sõbrannaga vaatamas "When in Rome" - oeh, neid romantilisi komöödiaid võiks igas asendis vaadata ja ega seegi film pettumust ei valmistanud. Head näitlejad, hea huumor ja romantika - alati hea kooslus:) Teiseks sai Ingemariga vaatamas käidud "Alice imedemaal" - ja noh tuleb jälle tõdeda, et ikka Johnny Depp ruulib, lihtsalt mees teab, mida teeb ja teeb seda hästi. Vaatasime seda 3D-s ja mulle tõsiselt meeldivad need efektsed kohad, mis arvatavasti just selle 3D mõttega sinna filmi sisse on pandud - näiteks väga lähivaates suur seenel rippuv veepiisk või putukad ja liblikad, kes lendavad ekraanist välja jne. Taaskord (nagu ka Avataris) oli loodud ilus ja veider maailm ja tegelaskujud olid ka väga kentsakad ja kihvtid, ainuke asi, mis võib-olla minu jaoks puudulikuks jäi oli story (oleks võinud rohkem tegevust olla). Sellised siis kinoelamused.
Samuti olen üritanud ennast siin vahepeal häälestada sellele lainele, et ma sõitmise jälle meelde tuletaks (praegu veel lood suht nutused), sest peab ju millalgi selle lõppastme koolituse ära tegema. See vajab minult suurt sundimist ja pingutust ennast sinna rooli taha ajada, sest hetkel pole vist asja, mida ma rohkem vihkaks, kui auto juhtimist. Aga pole midagi teha, vahest (tegelikult päris tihti) peab elus tegema asju, mis sulle ei pruugi meeldida....c'est la vie.
Mõned nädalad tagasi käisime üleajavat nõiakaevu ka vaatamas. Olin seal korra kunagi enne ka käinud, aga see oli päris kaua aega tagasi. Tore oli seal jälle käia ja seda imelikku nähtust oma silmaga tunnistada. Ega siin ju ei teagi üldse, kas varsti seda enam seal ongi.
Paar sõna ka sellest, mis on tulekul. Mai alguses on kavas Väike Öömuusikal Nokia Kontsertmajas, mida ma täitsa juba ootan. Koolis hakkab kätte jõudma see aeg, kus on igasugused kontrolltööd, eksamid, esseede esitamistähtajad jne - ühesõnaga fun time. Siis on mul juba kuskil paar nädalat küpsenud peas mõte teha oliivipirukat - eks siis näeb, millal see teoks saab. Siis mai lõpu poole on tulekul kevadine Practice Night - hetkel veel kindlalt ei tea, kas osalen või mitte. Ja siis muidugi tahaks veel varsti rullitama minna ja ujuma kaa, aga eks kõik siis omal ajal. Praeguseks aga...

...kena kevadet:)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes