Napikas

Mul oli eile ärgates ja meili vaadates väike paanika, kui ma märkasin, et järeleksamite ajad on üleval ja see peaks olema juba esmaspäeval. Kuna olin enam kui kindel, et mul läks keskaja ja renessansi kirjanduse eksam kukele, siis registreerisin ennast sinna järeleksamile ära (tulemust veel teada ei olnud). Nii ma siis hakkasingi eile paaniliselt õppima ja ärkasin täna kell 10.00 üles, et hakata õppima. Ja siis mõtlesin, et kuigi on nädalavahetus ja kindlasti keegi neid tulemusi üles ei hakka toppima, siis otsustasin ikkagi tšekata. Ja ennäe, eksami tulemus oli üleval ja C. Oh happy day:D Saatsin kohe uue meili õppeassistendile ja ütlesin, et ma mingit järeleksamit siiski tegema ei hakka:D Vot vahest juhtuvad minuga sellised imed. Teevad kohe tuju heaks.
Nüüd lugesingi siin niisama ajaviiteks "Dekameroni". Muidu avastasin, et mul on lausa 5 raamatut pooleli, osad neist juba pikemat aega, eks saabki need siis jälle kätte võtta:)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes