Elu on ilus

Uus aasta käib juba oma kolmandat nädalat ja mina jõudsin siia kribama alles nüüd:) Ausalt öeldes oli vahepeal suur kihk siia miskit kirjutada, aga kuna mul oli sess, siis hoidsin ennast siit eemale. Nagu mu sissekande pealkirigi ütleb, siis elu on ilus. Sess on lõpuks läbi, kuigi mitte just kõige õnnestunumalt, ning ees terendab väike puhkus enne uut ja olen kindel, et väga edukat uut semestrit. Tavaliselt annan ma aastavahetusel endale igasuguseid lubadusi, mida ma pidada ei suuda, siis see aasta ma konkreetseid lubadusi ei hakanud tegema. Kuigi ma ei salga, et väike mõte see aasta kõiges parem ja edukam olla tuli pähe küll:) Ma olen rõõmus, et mul on nüüd umbes poolteist nädalat akude laadimise aega, sest sess on alati üks kõige väsitavamaid aegu. Aga tegelikult ma ootan juba jälle kooli:D Lihtsalt tulemas on nii palju uusi ja põnevaid aineid ning samuti jätkuvad hispaania ja prantsuse keelte õpingud, kus tahaksin ennast tõestada ja näidata, milleks võimeline olen. Ühesõnaga olen kooliajaks valmis panema sisse järgmise käigu. Aga sinnamaani on veel veidi aega ning selle aja kavatsen sisustada trennis käimise, lugemise, magamise ja mõne kino tuuriga (lubasin minna Merliga kinno Avatari vaatama ja ise tahaksin näha filmi "Coco enne Chanel'i"). Jõulud möödusid 24-ndal Jüris ning ülejäänud aja Idas. Uut aastat tervitasime ka Jüris. Pärast seda ongi olnud enamjaolt ainult õppimine, paari erandiga. Üks õhtu käisime Ingemariga vanalinnas jalutamas ja kuna oli päris külm, siis vajusime mingisse suvlisse hiinakasse sisse teed jooma:) Laupäeval käisime Tipus tädi 60. juubelit tähistamas - oh küll seal sai ikka head ja paremat süüa:D Täna lähen kella kuueks trenni ning teen jälle 2 trenni järjest, kuna pühapäeval ei saanud eksamiteks õppimise pärast sinna minna. Homme tahaks minna ehk linna kolama - peaks omale jälle prille valima minema, sest siiani ei ole veel sobivaid leidnud ning siis on vaja veel paari kooliasja ka. Aga jah mis ma siin ikka jahun....eks mingi teine aeg jälle;)

Palju lund ja palju külma kõigile!!!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes