Pidu, pidu, pidu

Polegi veel see kuu miskit kirjutada jõudnud, aga ega siin muud polegi olnud, kui üks pidu teise otsa. Kõigepealt kutsusid mu vanad kursakaaslased mind Riigiteaduste kostüümipeole ja siis kutsuti mind veel ka TTÜ Sotsiaalteaduskonna tantsuõhtule. Käisime seal siis ära, tore oli, aga nüüd ei taha ma enne jõule kindlasti isegi mitte sõna pidu kuulda. Lihtsalt liiga väsitav tegevus minu jaoks.
Koolis võeti novembris tuurid üles, eriti aga hispaania keeles, kus vahest tundub, et õpetaja tahab meile kogu hispaania keele poole aastaga selgeks õpetada. Eriti on veel tore siis, kui ma kolmapäeviti seal trenni tõttu käia ei saa ja seega pidevalt palju järgi õppimist tegema pean. Siis sain veel teada, et kui mul mingi aeg siin paari aasta pärast tuleb hakata bakatööd tegema, siis pean arvestama, et ma pean selle kaitsma ja võibolla ka kirjutama prantsuse keeles. See peaks iseenesest huvitav tulema, kui arvestada seda, et hetkel suudan ma vaevu paar-kolm lauset järjest kirjutada, ilma, et ma ühtegi viga ei teeks:D
Trenn on ka suht selle kuu teema olnud, kuna õhus on juba tunda Practice Night Christmas 2009 Showcase'i hõngu. Ma väga loodan, et meie treener Jane on jõudnud oma nädalase Poolas viibimise ajal mõelda meile kava valmis, mida ta veel nädal aega tagasi teinud ei olnud. Üritus on juba kuu aja pärast, 20. detsembril. Arvatavasti pidime seal sambat tantsima hakkama. Sel ajal, kui Jane nädal aega Poolas komandeeringus on istunud, oleme meie saanud trennis võõraste treenerite käe all vett ja vilet. Ühte trenni asendas DanceAct'i treener Jessica ja teist Tatjana - pärast mõlema trenni oleme saalist väljunud higist nõretavate ja näost punastena:D Jessicaga tantsisime terve trenni salsat ja Tatjanaga sambat. Tatjana oli väga lahe treener, meenutas veidi Janet oma vaba suhtlemisega:), Jessica oli teisest küljest mitte nii suhtlusaldis ja vastutulelik.....ei tea, see võib-olla lihtsalt mingi tühine esmamulje, aga Tatjana trenn meeldis mulle palju rohkem. Ja muide meil pidi olema väga lahe sambastiil ja feeling:D - ma ei teadnudki, et meil sellised asjad eksisteerivad, nüüd siis tean:D
Aga ok, järgmise korrani;)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes