Minu vihmane oktoober

Plöga, löga, päh, fui - need substantiivid ja adjektiivid käivad meie ilmakese kohta ning jah, ma olen keeleteaduse alustest ennast üle õppinud. See on olnud ka peamiseks süüdlaseks, mis on takistanud mind oma kallisse blogisse kirjutamast. Kuigi mul on ka praegu tegelikult päris mitu asja pooleli, siis kõige kiuste mõtlesin ikkagi väikese sissekande teha.
Eelmise postituse lõpus mainisin ma varsti toimuvat kursaõhtut - see oli ära! Päris palju rahvast isegi tuli kohale, üle poole kohe kindlasti. No mis me seal ikka nii väga tegime - jutustasime, tutvusime, jõime ning vahetasime nr ja MSN-e. Igatahes mina sain oma kursakaaslaste kohapealt küll targemaks.
Eelmine reede toimus see kurikuulus keeleteaduse aluste kontrolltöö, millest ma jõudsin juba eespool halada. Hästi läks, läbi sain. Algul olin pettunud, et ma C sain (oli nagu jutt, et hindeid üldse ei panda ja et ainult 51% peab õigesti vastama), aga kuuldes teiste tulemusi, olen isegi suht õnnelik, et nii läks. Aga see jääb küll närima, et 1 punkt B-st puudu jäi (ma tean, olen vastik perfektsionist ja tahan liiga palju ja üldsegi peaks ma üliõnnelik olema).
Täna panin siis lõpuks omale esmaspäevaks silmaarsti aja kinni, siis saan uued läätsed ja värgid osta. Seda on vaja veel selleks ka, et Ingemar pidi mulle öösiti sõidutunde andma hakkama (mul on ju vaja lõppkoolitus millalgi ära teha - tahaks selle aastanumbri sees, aga ei tea kas jõuan). Selleks puhuks tahan näha nagu LOOM!
Täna sain ka ühe jubeda uudise teada, et mu üks kursaõde on surnud. See oli algul (ja on tegelikult veel siiani) nii uskumatu, sest alles eelmine neljapäev oli ta koolis koos meiega ja kirus keeleteaduse aluseid nagu me kõik, nüüd aga ei ole teda enam. Ei taha mõeldagi, mis tema lähedased ja inimesed, kes teda juba kaua teadnud on, tunda võivad. Elu on karm ja kummaline ja kohati ebaõiglanegi, aga c'est la vie.
Nüüd argisemate asjade juurde tagasi. Järgmine nädal on mul vahenädal, kus on plaanis teha palju tööd - palju raamatuid on vaja läbi lugeda, järgmine reede on keeleteaduse alustes exam, niiet selleks vaja õppida ja varsti ladina keeles ka esimene kontrolltöö, seega peab seda ka pähe ajama hakkama. Aga minu maailm ei ole ainult õppimine, sinna mahuvad edukalt ka bailalatino kuumad rütmid (praegu peaasjalikult rumba ja cha-cha), teater, kus sai eelmine reede käidud, kunstimuuseum, kuhu on plaanis see nädalavahetus minna (jaapani kunsti nautima) ja ka vähene kokkamine, mida me Ingemariga eelmine nädalavahetus harrastasime.
Aasta lõpul on tendents muutuda väga tegevusrohkeks ja kiireks. On nii palju plaane, kuhu kõikjale tahaks jõuda - kino (New Moon), KUMU (Normandia kunstnikud), Soome (siis kui jõulukaunistused on üleval), DanceAct'i practice night esinemised, Matvere ja Peebo jõulukontsert Jõhvis, öised sõidutunnid ja lõppastme koolitus (äkki jäi veel miski nimetamata).
Jõudu, jaksu ja külma närvi!:)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes