Elamused

Laupäev oli üle pika aja üks selline mõnusaid (uudseid) elamusi pakkuv päev. Plaani oli võetud külastada kunstimuuseumi. Teele jäi ette aga Oleviste kirik. Ingemar märkas, et seal kiriku otsas on inimesed. Tuli mõte ka minna. Hea mõte oli:) Mina olin küll aastaid tagasi korra seal käinud, aga Ingemar mitte. Sealt ülevalt oli kõigele hea ülevaade. Ronimisest olid järgmine päev jalad nats valusad (mul olid ju kontsad jalas). Igatahes muuseumi jõudsime ka. Imetlesime Kokyo Hatanaka india ja budistlike mõjutustega jaapani kunsti. Mulle väga meeldis - tööd olid puhtad, erksates ja puhastes toonides, kaunid, rahu sisendavad. Eriti meeldisid mulle värvid, mis olid pulbervärvid, valmistatud looduslikest materjalidest (nt merekarpide pärlmuttrine puru jne) - need olid lihtsalt super ilusad, hästi erksad ja osad sätendasid hästi ilusti.


"Vee palve"


"Lennates"

Nii palju siis minu elamustest. Täna mul oli nats teistmoodi "elamus", nimelt sai käidud ära silmakontrollis - ostsin kohe omale läätsevarud ära ja millalgi peab omale uusi prilliraame ka šoppama minema.
Lõpetan nüüd....head ööd!!!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes