Minu kuldne september

Oeh, kust siis alustada? Tegelikult on minu september möödunud väga kiiresti, töökalt ja asjapulgaliselt. Olen olnud eneselegi üllatuseks tublidus ise - käinud 100% korralikult koolis ja õpin/loen koguaeg hoolega. Kõige parem on aga see, et ma ei ole ennast kordagi pidanud sundima seda tegema, lihtsalt kõik on nii huvitav. Meeldib väga mõte, et mul on 5 korda nädalas mingi keeletund ja kolmapäev on lausa kõik 3 keelt ühel päeval (Prantsuse, ladina ja hispaania). Kohe tõsiselt on tunda, kuidas igapäev asi edeneb ja selgemaks saab. Natukene räägiks ka sellest, mis vahepeal toimunud on.
Mingi aeg sai käidud Avo jalka sõpruskohtumist vaatamas (FC Kõmsi vs JK Vana Tallinn), mis oli päris lahe, kuigi ise olin poolenisti tõbine. Siis pühapäeval käisime Ingemariga uudistamas põhumaja - mis see selline on, milline välja näeb, kuidas seda tehakse, kus ja kui palju neid juba maailmas ehitatud on jne. Seal toimus ka workshop, kus sai ise põhumaja ehitamisele käpad külge panna (ehitati kuivkäimlat). Mina küll oma käppasid mustaks eriti ei teinud, aga muu rahvas oli seal päris ehitamishoos. Niiet sain ka siis selle kohapealt targemaks:) Selleks reedeks oleme plaaninud kursakaaslastega väikese tutvumise õhtu St Patrickus, eks siis näeb, kui palju rahvast sinna kohale jõuab ja milline õhtu kujuneb. Millalgi on Ingemariga plaanis teha ka väikene Soome trip - hommikul sinna, õhtul tagasi - aga ei tea veel täpselt, millal minna. Ah jaa, ja Ragne tahtis ka veel mingi õhtu välja minna, Clazz klubisse elavat jazz muusikat kuulama....ja oma lubadust ma pean:)
Nüüd lähen jälle prantsuse keele õppimise maale:)

Aga eks siis kribimiseni jälle;)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes