Metsa seenele!


Nii täna sai seenelisi mängitud. Ausalt öeldes polegi ma enne kunagi seenel käinud. Üks kord on ikka esimene kord. Kuskil 12 paiku sai Aegviidu kandis metsa rünnatud. Oeh kuidas mulle meeldis metsas jalutada ja maapinda tuhnida. Värske männilõhn, päike ja avastamisrõõm iga kord, kui mõne seene leidsid. Meie kõigi üllatuseks korjasime sealt mõnusa portsu kukeseeni, mis ennast hästi sambla alla ära oskasid peita. Koju jõudes tegime kohe kukeseene kastet, mis ikka super hea oli. Samuti korjasime sealt ka trobikonna männiriisikaid (teate küll need pisikesed tumepruunid, mis marineeritult nämmad on), veel mingeid teist sorti riisikaid ja pilvikuid. Need kupatasime täna ära ja homme hakkab siis marineerimine. Isa nagu alati oli rohkem kõhuli või külili maas, roomas ringi ja pildistas konni, marju, seeni, sammalt jne. Saagiga võis väga rahule jääda. Müttasime metsas ringi vist pea 3h ja teinekord läheks veelgi.


Muidu on eluke veerenud sellises mõnusas puhkuse ja suve rütmis. Hilja tõusmine, lugemine, jalutamine, kino kuuluvad selle rütmi juurde. Üleeile käisin Elise uisutrenni vaatamas. Lõdisesime seal jäähallis Evega mõlemad 50 min, samal ajal, kui Elisel jäätrenn käis. Pärast, kui koreograafia tund hakkas, sai vähemalt soojas koridoris oodata. Enam vähem on ettekujutus olemas, kuidas seal need asjad käivad, juhuks, kui ma pean Elise mõni päev ise trenni viima. Eile tuli Ingemar peale tööd Jürri, et koos kokkama hakata. Tegime siis jälle neid kuulsaid wokitud kananuudleid, mis kõigile väga meeldima on hakanud (mille üle on mul ainult hea meel).
Varsti varsti jõuab kätte minu sünnipäev kaa. Eriti küll pidada ei viitsi, aga juubeli puhul võiks ikka nats kooki ja salatit teha;) Ja veel üks asi........ma ootan juba kooli!!! :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes