Jaanipäev tagasivaates

Minu jaanipäev see aasta oli küllaltki pikk ja mööda Eestit laiali. Juba jaanipäevale eelneval nädalavahetusel sõitsime Ingemariga Kohtla-Järvele. 22. juunil panime 2 eesti lippu auto külge ja hakkasime rullima Metsavenna talu poole. Tegime teel mitmeid peatusi, sest sihtkohta plaanisime jõuda alles 23-ndal. Käisime Iisaku vaatetornis, leidsime Peipsi ääres ühe laheda koha, kus me tegime endale grilli peal õhtusöögiks Ingemari ema endatehtud šašlõkki. Koht oli väga ilus, sest oli kohe täitsa järve ääres. Õhtul jõudsime Kambjasse, kus olime nats aega kohalikul küla jaanitulel, kus mängis ansambel Svips (mingi süldibänd:D). Siis otsisime omale tükkaega Pangodi järve ääres mingisugust ööbimiskohta ning lõpuks ka leidsime - täpselt järve ääres RMK telkimisala. Kõik oleks super olnud, kui mingid lollid venelased seal samas telkimisplatsil ööläbi pidu ei oleks pannud (kujutate ette küll mörisevat vene tümmi ja kõva karjumist ja lällamist + veel autodega signaalitamist kuni kella 6-ni hommikul). Pärast kella 6 saime nats ikka magada ka. Hommikul sõime ja asusime jälle teele. Kui Metsavenna tallu jõudsime, oli seal juba päris palju rahvast ja neid aina voolas juurde. Panime seal oma telgi püsti, jalutasime seal ringi, lennutsime tuulelohet. Õhtupoole ronisime pidusse. Super pidu oli - hästi korraldatud, head esinejad (Bedwetters, Voldemar Kuslap, Ivo Linna ja Rock Hotel ja Terminaator), vähemalt 4 jaanituld (üks suurem kui teine), sai tantsida ja talu omanik rebis seal kildu, mingi aeg oli veel suur ilutulestik kaa:) Peale ilutulestikku olin nii väsinud, et läksime telki ja tõmbasime ennast kerra. Kuigi melu ja muusika käisid edasi, tuli sügav uni nii kiiresti, et hommikul tõustes ei mäletanud hetke, millal magama olid jäänud. Kui olime söönud, panime telgi kokku, pakkisime oma asjad jälle autosse ja tegime minekut. Korra käisime ka üle Läti piiri ära, sest see oli seal nii lähedal. Sõitsime läbi Valga ja Tõrva ja põikasime Võrtsjärve äärest läbi. Edasi läksime Viljandisse, kus Ingemar suure seebitamisega sai mind nõusse minema Viljandi järve peale paadiga sõitma. Kuigi tuul oli päris kõva, oli paadisõit päris tore. Viljandist aga panime juba otse mööda Tartu maanteed Jürisse. Koju jõudes olin päris väsinud, aga reis oli seda väärt, sest mul oli väga väga tore. Parim jaanipäev.