Suvi jõudis minu õuele:)

Täna sooritasin siis oma esimese ülikooliaasta viimase eksami (kahju ainult, et see oli kõigist kõige raskem ja seega läks kuidas läks) ning nüüd terendab ees mitu kuud suve:) Nüüd on mul muidugi järgmine ülesanne vaja täita - nimelt kuidas suvi võimalikult hästi sisustada. See on suhteliselt keeruline ülesanne, sest võib täitsa juhtuda, et see on minu viimane täispikk vaba suvi (ilma töökohustusteta ma mõtlen) ning oleks oluline, et see tuleks ka meeldejääv. Eks tegelikult plaane peas ringi mõlgub, aga peaks maha istuma ja ka midagi kindlat paika panema. Tegelikult üks kindel asi on ka. Olen pika mõtlemise ja vaagimise peale otsustanud üritada õppekava vahetada, järgmisest aastast, kui veab, tahaksin õpinguid jätkata Romaani keele ja kultuuri õppekaval prantsuse keelt õppides. Selles suhtes käisin ka juba kooli karjäärinõustaja juures asja uurimas, et kuidas see täpselt käib, kuidas aineid üle kanda saab, kas saaksin ka kahe aastaga õppekava läbida jne. Sain selle kohapealt igatahes targemaks. Lõplikult saan muidugi midagi kindlat öelda alles siis, kui sisseastumiseksam tehtud ja tulemus teada. Kevadsemestri sessi kohta niipalju, et need eksamid, mis teada, läksid suht kenasti, 3 eksami tulemust veel ei tea, aga no eks siis paistab, kuidas need läksid.
Igatahes aloha suvi;)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes