Lebo

Lebo, lebo, lebo.... Selline on siiani minu suvi olnud:D Tegelikult on see väga ohtlik, kuna tean väga hästi, et sellises seisundis kaua olles tüütab see lõpuks kohutavalt ära ja lõppeb halli igavuse ja musta masendusega. Aga ei minul see siiski nii ei ole....olen suutnud oma puhkuse siiani väga edukalt sisustada, nii et igavus on väga harva peale roomanud. Mis ma siis need poolteist nädalat teinud olen??? Olen jõudnud läbi lugeda 2 raamatut: "Fatu-Hiva" ja "Hiina järvemõrvad". Praegu käsil "Hiina kullamõrvad" - võite pidada mind imelikuks, aga mulle meeldivad Hiina krimkad, sest esiteks on nad väga põnevad, teiseks lähevad kiiresti ja kolmandaks on need mõnusaks vahelduseks erialasele poliitikaplämale, mida ma olen pidanud siiani kohustuslikus korras lugema - täpselt see, mida üks suvelugemine endast kujutama peaks. Samas on mul veel lugemata raamatute nimekirjas 113 raamatut, mida tahaksin lugeda, ning millest enamus on erinevate maade reisikirjeldused ja eluolukirjeldused, kuid samuti leidub ka fantaasiat ning tõsisemat lugemist - kõike vastavalt tujule:) Nädalavahetusel käisime Ingemariga Avo juures kinoõhtul, kus vaatasime Clint Eastwoodi viimast filmi "Cran Torino" - parajalt huvitav, naljakas ja imelik oli teine. Seejärel käisime Stroomi rannas öösel jalutamas - meeletult soe öö oli ja nii mõnus vihma lõhn oli üleval... Pühapäeval käisime Juurus Ingemari sugulastel külas. Tagasi jõudsime alles suht õhtul, pärast värvikat päeva täis uusi kohtumisi. Ja see nädal on olnud rohkem nagu vanade sõpradega kohtumise nädal, nimelt polnud Kairit ja Merlit vist juba vaata et pool aastat näinud. Tõsiselt tore oli nendega jutustada ja ennast asjadega kurssi viia....sest asjadega peab ju alati kursis olema:D Igatahes homme ootab mind ees väike kaardipõrgu Merli juures, ta lubas mulle uuest Bismarcki mängima õpetada, eks siis näeb. Homme pean ka oma asjad pakkima, sest lähen nädalaks asumisele siia ja sinna koos Ingemariga. Jaanipäev möödub Metsavenna talus, eks siis millalgi kui koju naasen jutustan ehk asjade käigust pikemalt.
Oi, oi kell on palju, ruttu, ruttu tuttu, tsau, tsau.................ja head jaaaaani kõigile:P

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes