Eesti muusikaauhinnad 2009

Käisin eile õhtul sellisel üritusel nagu Eesti muusikaauhinnad 2009. Minu muljed siis... Esiteks see toimus Vene Teatris, kuhu ma ei olnud veel enne oma jalga tõstnud. Tampisin siis mööda punast vaipa sinna sisse pool tundi enne ürituse algust ja mul jäi suu lahti nähes, kui ilus ja suursugune see teater seest oli. Olin oodanud midagi Eesti Draamateatri laadset, aga see place tegi silmad ette ka Estoniale:D Igatahes koht oli super-lux - kuld kard, nikerdused, peeglid, maalingud, lühtrid jne. Arvasime, et jõudsime liiga vara, aga tundus, et suurem osa rahvast oli juba ammu kohal. Oli näha palju tuntud värvilisi ja sulelisi tegelasi, mida muud. Piltnikud olid iga nurga peal. Ma pole enne olnud tele otseülekande tegemise juures ja mis mind kõige rohkem üllatas oli see, kui võlts see tegelikult ikka on. See, mida sa telekast nn otseülekandena näed on tegelikult täielik tsirkus. Samas esitatud laulud olid enamuses päris kuulatavad (ütleks siinkohal, et ei ole mingi suur eesti muusika austaja ja btw enamus laulud tulid lindilt) ja naerda sai ka, kuna õhtujuhid olid muhedad, nominente tutvustavad värsid olid päris naljakad ja kõigele lisaks naerutas meid reklaamipauside ajal Raimo Aas. Natuke ajas muigama see, kui sellises uhkes mõisa meenutavas suures saalis järsku Metsatöll mörisema hakkas, võttis kohe mõneks ajaks sõnatuks:D Igatahes õhtuga võis igati rahule jääda, sai see tsirkus ka üle vaadatud!
Ilusat kevade algust ka kõigile loomulikult:)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes