Vabadus!!!

Tänasega said siis kõik eksamid tehtud ja ma väga loodan, et ma ei pea neist ühtegi uuesti tegema. Lõpuks on käes tõeline vabadus - ma võin magada poole päevani ja teha mida iganes tuju tuleb teha. Üks asi on küll, mida ma täiega igatsen, aga mis veel nii pea ei tule - see on suvi. Juba kuskil nädal aega on õudne suve igatsus peal olnud. Lähipäevil on plaanis lugeda läbi "Aasta Provence'is", raamat minu lemmik autorilt Peter Mayle'lt - see juba mingi aeg sügeleb siin:) Neljapäev on plaanis veeta sõpradega, sest kooli ajal ei ole üldse aega olnud nendega kokku saada, nüüd saab siis aja tasa teha. Trenni lähen ka kindlasti. Pühapäeval jäi seal käimata, aga nüüd hakkan korralikuks....päriselt ka! Tuli mõte, et ma panen siia mõned pildid üles sellest, kui me Ingemariga 1.jaanuaril Valaste joal...


...ja Kukruse mäel käisime.
Seal käimisest nii palju, et väga ilus ja lõbus oli, aga ilm oli suht külm ja tuul, eriti mäe otsas, tõsiselt kõva. Pildi pealt tundub see Kukruse mägi ikka tõsine küngas, aga sinna otsa andis ronida nii, et kett oli üles jõudes täitsa maas:)
Anyway ma siis nüüd lõpetan, ei jõua enam trükkida ja silm vajub kinni.
Ööd!!!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes