Uuel aastal uue hooga!

Mõtlesin, et võiks uuel aastal teha midagi sellist, mida ei ole varem teinud - midagi uut ja huvitavat. Ja välja mõtlesin - oma blogi mul varem olnud ei ole, niiet läheb lahti:) Ehk viitsin siia siis vahest üht-teist oma elukesest kirjutada...kui tuju tuleb. Tegelikult on juba sigahilja ja tahaks magama minna, aga ma tean, et see painaks mind terve öö, kui ma oma uhiuue blogi täitsa tühjaks jätaksin. Uus aasta on käes ja kestnud juba peaaegu nädala. Nagu alati, andsin ka see aasta endale lubaduse, et olen parem, targem, ilusam, edukam jne, kui eelmine aasta. Siiani ei ole nende lubasduste pidamine eriti hästi sujunud. Mida ma siis 2009-ndal aastal olen ära jõudnud teha? Peab tõdema, et olen olnud väga produktiivne: esimesena tuleb kohe meelde see, et suutsin omale kuskilt juba tatitõve hankida ja lisaks on kurk ka valus; siis olen suutnud keerata kokku ühe käkerdise essee teemal "Korruptsioon Eestis", mille valmistasin ja esitasin, nagu mulle kohane, ikka viimasel minutil; kuna praegu ülikoolis sessi aeg, siis on ka minul kohe tulekul paar eksamit, milleks ma hetkel "hoolega" õpin. Õnneks jõudsin eelmise aastanumbri sees enamus eksameid edukalt ära teha, selle võrra nüüd kergem. Hetkel ootan pikkisilmi 13. jaanuarit, mil mul peaks hakkama kaua oodatud ja välja teenitud, peaaegu kolmenädalane puhkus koolist:) Terve selle aja ei pea isegi õppimisest mõtlema. Kavatsen oma aja sisustada mõndade heade raamatutega, sõpradega, keda ma ei ole juba 100 aastat näinud ja magamisega (milline luksus). Ok, aga nüüd tagasi maa peale: homme kavatsen õppida kõvasti prantsuse ajalugu (eksami jaoks loomulikult) ja homme peaks olema ka selle aasta esimene latino trenn, mida ma tõsiselt juba ootan. Aga nüüd poen ka põhku!!!
Blogimiseni kutid!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes