Puhkuse esimene nädal

See nädal on olnud täis trenni, magamist, lugemist, sõpru, televiisorit, arvutit, Eestis ringi kruiisimist ja üllatusi - ühesõnaga kõike, mis käib ühe tõsise puhkuse juurde. Nagu lubasin, olen ma käinud viksilt trennis, kuigi täna tuli küll korra viilimise mõte pähe, aga sain endast ikkagi võitu. Nii see kui ka eelmine kord tantsisime põhiliselt salsat, mis iseenesest on päris muhe tants, aga kui palju tantsid tüdined sellest kergelt ära. Täna tehti trennis meist grupipilt ka, loodan, et varsti saab seda näha. Nagu vabadel päevadel mul ikka kombeks on, olen iga päev tõusnud 1 ja 3 vahel päeval, ühesõnaga olen iga kord pool päeva maha maganud. Kuigi kaua magada on väga mõnus, hakkavad mul vaikselt süümekad tekkima - selline tunne on, et ma olen pool puhukusest maha maganud:) Lugeda olen jõudnud ka natukene, aga mitte märkimisväärselt, samas raamat on väga hea, niiet pettuma ei ole pidanud. Ma lihtsalt pean siia panema ühe lause sealt raamatust, mis minu arust näitab hästi Peter Mayle humoorikat kirjeldamisviisi: "Muidu oli talvel Provence'is nii vaikne, et isegi hiire peeretuse oleks ära kuulnud". Neljapäeval, nagu ma eelnevalt kirjutasin, oli "sõpradega tšillimise päev". Käisingi siis Kristi, Merli ja Kadriga Jüri peal jalutamas ja jutustamas. Sai palju nalja, nagu alati koos saab, seega väga mõnus õhtu oli. Reedel käisime Ingemariga sõitmas ja ühtlasi katsetasime ka minu GPS asjanduse ära. Kõik toimis ja väga mõnus oli sellega ringi sõita:) Teele asusime kuskil 10 paiku hommikul. Käisime Tapal ja Aseris, kus oli Ingemaril vaja elektriliiniprojektide asju uurida ja hüppasime läbi ka Kohtla-Järvelt Ingemari vanemate juurest, kuna me juba seal kandis olime. Kuskil 10 või 11 paiku õhtul jõudsime otsaga koju tagasi. Väga tegus päev oli ja pakkus mõnusat vaheldust. Väikse üllatava uudise sain ka teada, nimelt meie suguvõsa peaks juulikuus jällegi laienema, sest just siis on täditütre perre oodata täiendavat järelkasvu. Täna käisime Onnis neil külas. Rääkisime juttu ja ühtlasi nägin ka väikese Martini ära - tuleb tõdeda, et pisikesed titad on armsad:) Ok, olengi unustanud ennast siia jutustama.
Ilusat ja edukat algavat nädalat kõigile!!!....ja mulle head jätkuvat puhkust:P

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes