Bingo õhtu

Vaatan praegu sarja Seks ja linn ja tuli tuju veits oma päevast rääkida. Tänane päev oli mõnusalt vaheldusrikas. Suurema osa päevast pean tõdema, et õppisin. Vahel on aga nii, et sa võid terve päeva õppida ja päeva lõpus on ikka selline tunne, et mitte midagi tehtud ei saanud.....täna oli just selline päev. Ja ma tõsiselt vihkan seda, aga ma ei viitsi oma blogi ruumi raisata mingile halale. Parem räägin päeva positiivsetest osadest:) Sain täna üle mitme päeva nina õue pistetud ja minu üllatuseks oli väljas täievereline talv...mmm...külm oli ja lumine. Hüppasin raamatukogust läbi, et eksamiks õppimiseks varustust täiendada ja ühtlasi nägin koolijütse koolist tulemas ning sel hetkel oli ikka ülihea tunne, et ma ei pea seal enam orjama:D Õhtul oli mul selle aasta esimene tantsutrenn, kus me õppisime uut cha-cha kava. Leppisime ka kokku, et kevadel lähme kuhugi esinema. Mulle meeldib väga esineda, sest see on küll algul nats hirmutav, aga kui juba lavale saad, siis on ülihea tunne ja pärast õnnestunud esinemist on tunne veelgi parem. Igatahes mõnus oli ennast üle pika aja ja pärast jõulu/uusaasta sööminguid natukene liigutada. Veel üks lahe asi koorus trenni lõpus välja. Kuna minu üks trennikaaslane on jumestuskunstnik, siis ta pakkus meile välja tasuta meigi koolituse (eriti, mis puudutab lavameiki, sest esinemistel kuluks see marjaks ära). Igatahes väga lahe pakkumine tundus, niiet elame näeme. Aa ja nüüd lõpuks selle juurde, miks mu sissekande nimi Bingo õhtu on:) Ostsime täna omale emaga bingo piletid, et 3,6 miljonit võita. Kuna mina pidin aga trennis olema, mängis ema meie kahe eest. Midagi muidugi ei võitnud, sest mina kunagi ei võida, aga järgmine nädal jälle:) Homne päev tuleb tõsine õppimisemaraton, sest ülehomme on mul juba eksam ja õppida on veel oi kui palju!
Edu mulle ja teistele kaa!!!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kööginurk: Kodused hakklihapirukad

Kööginurk: Suitsukanapirukas

Kööginurk: Hautatud kalkuni kintsuliha tomatikastmes